צילום בר מצווה

צרו איתנו קשר

אחד האירועים  היותר מרגשים בחיים של גבר או נער שמתחיל את חייו הבוגרים הוא ללא ספק אירוע בר המצווה.מדובר באירוע חד פעמי ולו חשיבות ומשמעות גדולה גם בעיני הנער שהגיע למצוות ובוודאי עבור ההורים, הסבים והסבתות משני הצדדים.

יש משפחות שבוחרות לערוך אירוע רב משתתפים הכולל חברים, בני משפחה וילדים אך את העלייה לתורה להשאיר בהרכב משפחתי מצומצם. לעומתן יש משפחות שבוחרות להפריד בין החברים של הנער החוגג לבין האירוע של המשפחה העלייה לתורה, כך או כך, תמיד נהייה זקוקים לצלמי אירועים מקצועיים שיתעדו עבורנו את האירוע המרגש על כל שלביו. משפחות אשר בוחרות לנהל את האירוע בירושלים בשילוב של עלייה לתורה בכותל המערבי או באזורים קדושים אחרים בעיר הבירה, חייבות לבחור בצלם בר מצווה מקצועי ומנוסה שעיקר התמחותו הינה בצילום מסוג זה, שכן מדובר באירוע המלווה בתכנון לוח זמנים מוקפד בו יש לעמוד.

מה הופך צילום בר מצווה מקורי ומיוחד?

כולנו כבר מכירים את תמונות בר המצווה של אבא או סבא שלנו לפני שנים רבות הנמצאות באלבומים הישנים של פעם. הרי מה שהופך את אותן תמונות לכל כך מיוחדות ומרגשות היא האותנטיות יוצאת הדופם בהן הן מצולמות. בשנים האחרונות אנו רואים יותר ויותר צלמי בר מצווה חוזרים לאותה אותנטיות ייחודית, צילום המזכיר צילום של פעם בין אם בשימוש בצבעים חומים אם גוונים של שחור לבן ובין אם בקומפוזיציות והזוויות הנבחרות. אותו צילום מאפשר לנו במבט אחד של תמונה, להיות מוצפים בהתרגשות גדולה שתחזיר אותנו מיד לאותו רגע וזה מה שהופך צילום בר מצווה לייחודי, מקורי וממש לא שגרתי. הרי כל אחד יכול לללחוץ על כפתור ולצלם תמונה רגילה ושגרתית, אך רק צלם מקצועי שהתנסה כבר בכמה וכמה אירועי בא מצווה, יידע ליצור את הרגע המושלם ולהפוך עוד תמונה לסיפור של רגשות. אנו ממליצים לכם טרם אתם בוחרים את צלם הבר מצווה לאירוע של בנכם, לבחון ולהתרשם מתיק העבודות של הצלם ולהתחבר לסגנון האהוב לכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע