קוסם לימי הולדת לילדים

צרו איתנו קשר

אז כמו בכל שנה יום ההולדת של הילד מתקרב וחשוב לך מאוד למצוא מפעיל ליום ההולדת שלו שיהיה מקורי, מיוחד, מצחיק והכי חשוב – שיהפוך את הילד שלך לכוכב הראשי של האירוע. אחת האטרקציות שמוכיחות את עצמה כבר שנים הינה הזמנת קוסם ליום הולדת. ולמה זה? משום שקוסם נתפס אצל ילדים כמשהו בגדר פנטזיה. משהו שרואים בטלוויזיה, בסרטים מצוירים ובחלומות. ופתאום מגיע אדם, בתלבושת קוסם (ממש כמו באגדות), מתחבר אל הילד, נותן לו הרגשה טובה ומגשים לו את החלום.

שחוגגים עם לול הקוסם זה לא מתחיל ונגמר במופע קסמים בלבד. זו מעטפת שלמה לכל האירוע החל מהגעה מוקדמת למתחם האירוע לצורך הקמת תפאורה צבעונית ומיוחדת, הקמת הגברה והכי חשוב – יצירת מכנה משותף וחיבור טוב עם ילד יום ההולדת. לאחר מכן הילדים יתחילו להגיע והקוסם יקבל אותם בסבר פנים יפות. המתנות יונחו במקום שהוגדר מראש וכשיהיה ברור שכל הילדים כבר הגיעו, הקוסם יושיב את ילד יום ההולדת במרכז העניינים ומיד יחל מופע הקסמים.

מופע קסמים משלב שני אלמנטים שיחד הם שילוב מנצח: מצד אחד, המופע הינו מופע קסום במיוחד! קסמים עם אש, מטפחות, מים, קטע ריחוף ועוד. ומצד שני ולא פחות חשוב, המופע ק-ו-ר-ע מצחוק!!! הילדים יושבים 45 דקות רצוף מרותקים ולא מפסיקים לצחוק. זה מאוד יפה לראות את זה מהצד, בטח להיות אחד הילדים שחווה את זה, חוויה חבל על הזמן. כמובן שילד יום ההולדת הוא הכוכב הראשי והוא זה שיבחר את המתנדבים, הוא זה שיקבל את מחיאות הכפיים ובמהלך המופע הוא אפילו יקבל כובע וגלימה של קוסם אמיתי וכשהוא לבוש בהם הוא יעשה קסמים בעצמו! המופע יסתיים עם קסם ריחוף מדהים שילד יום ההולדת יעשה בעצמו וכולם ימחאו לו כפיים ויצעקו את השם שלו. חוויה מעצימה לכל הדעות.

לאחר המופע הילדים ימשיכו לשבת בצורה מסודרת וכל אחד יקבל פיצה (או נקנקיה בלחמניה). נסיים את האוכל ונמשיך לטקס קבלת עוגה המשלב מוזיקה וזיקוקים. לאחר מכן הקוסם יכין לכל ילד בתורו בלון בצורה על פי בחירתו. חרבות, רובים, חיות, גיטרות, כתרים ועוד.

ולסיום לול הקוסם גם יחלק הפתעות לכל הילדים. מדבקות, קעקועים, שיני ערפד, יצירות, קסמים פשוטים ועוד.

האירוע יסתיים בצורה מושלמת, הילדים יחזרו הביתה כשיש להם ביד אחת הפתעה, יד שניה בלון וחיוך על הפנים. מה צריך יותר מזה?! אירוע מושלם.

סה"כ אורך האירוע – שעתיים. קוסם איכותי מגיע עם הכל: הגברה, שירי יום הולדת, שירי ילדים, מחצלות לילדים שיהיה להם איפה לשבת, שולחן, תפאורה ועוד. לאחר הזמנת קוסם לאירוע, על הלקוח יהיה לדאוג ל3 דברים נוספים בלבד: עוגה עם נרות, שולחן חטיפים ואוכל. זה הכל. לכל השאר לול הקוסם כבר ידאג.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע