צילום ריקוד החתונה

צרו איתנו קשר

אין ספק שאחד הרגעים הרי מרגשים לאחר החופה הוא ריקוד הסלואו של הזוג המאושר. חלק לא רק רוקדים סלואו אלא גם משלבים אותו עם ריקוד מיוחד אותו הם לומדים אצל מדריך מקצועי. יחד עם זאת, חשוב גם לדאוג שהוא יצולם בצורה נכונה כך שהוא לא יישאר בגדר זיכרון בלבד אלא גם יופק בצורה הטובה ביותר בסרט הוידאו שלכם.

תיאום עם הצלם

זוגות רבים אוהבים להוסיף אטרקציות לריקוד עצמו על מנת להפוך אותו למרגש יותר. אחרים לא מוסיפים דבר ופשוט רוקדים בצורה צנועה ורגילה וגם זה יפה. אטרקציות אפשריות הן זיקוקים, מכונת עשן, מכונת בועות ובלונים. חשוב להסביר לאותו צלם חתונות שהזמנתם כמה שיותר בפירוט על האטרקציות הללו כדי שיהיה באפשרותו להיות מוכן. כך הוא לא יפספס את רגע הדלקת הזיקוקים, או את הרגע שמפריחים יונים, או את הרגע שבלונים גדולים מתפוצצים ומתוכם פורצים בלוני הליום בצורת לבבות. נכון, צלם אמור להיות מוכן לכל התרחשות, אבל אם תכינו אותו מראש, התוצאה תהיה טובה יותר. כמו כן, צלמים רבים ישאלו אתם מראש אם יש אירועים מיוחדים במהלך הריקוד בפרט ובהלך האירוע עצמו בכלל.

צילום וידאו

חשוב מאוד לדאוג שבצוות הצילום שאתם מזמינים לחתונה נכללים 2 צלמי סטילס וצלם וידאו. אם אתם רוצים שהסרטון יהיה מיוחד יותר ומרשים יותר, כדאי להזמין מצלמת רחף אשר תאפשר לכם צילום בגובה. מצלמת רחף יכולה להוסיף זוויות מאוד מעניינות לאירוע שלכם והתוצאה היא מרתקת ממש כמו קליפ מקצועי בפני עצמו.

להפוך את הריקוד לקליפ

כמה שבועות לאחר החתונה, רבים בוחרים לעלות לפייסבוק את קליפ סיכום החתונה שמופיע בתחילת סרט החתונה, או את קליפ הסגירה. אבל ישנה גם אפשרות שלישית: לבקש מצלם החתונה שלכם שידאג לעשות קליפ מהריקוד שלכם. כאשר מדובר בריקוד סלואו, זה פחות יעיל, אבל כאשר מדובר בריקוד יותר קצבי של הזוג הכולל כוראוגרפיה מגוונת, זה בהחלט יכול להפוך לקליפ מעניין. יחד עם זאת, אפשר לשלב רגעי ריקוד מחוץ לזמן הרשמי של האירוע. למשל בזמן קבלת הפנים אפשר לצאת החוצה ולעשות חלק מהריקוד בגן, או אפילו לעשות זאת במקומות שאתם מצטלמים בהם לפני החתונה. כך הקליפ לא יהיה רק בתוך האולם אלא בלוקיישנים שונים.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע