מגנטים לאירועים- מתנה מרגשת לאורחים

צרו איתנו קשר

מגנטים לאירועים, הפכו בשנים האחרונות לאטרקציה המבוקשת והנמכרת ביותר בעולם האירועים. אטרקציה זו מביאה לבעלי שמחות רבים פתרון לבעיית תפוצת תמונות האירוע. בעבר בעלי שמחות רצו לשתף את אורחיהם בתמונות מאירוע אך הדבר לא היה אפשרי בגלל חוסר הנוחות שבפיתוח תמונות. כיום עם התפתחות המדפסות תהליך פיתוח תמונות הפך קל וזריז ותוך מספר שעות ניתן להפיק אלפי תמונות. השינויים הטכנולוגים שעברו המדפסות גם לפיתוח אטרקציית המגנטים לאירועים.

כיום ברור לכל בעל אירוע שזו אטרקציית חובה לאירוע. האורחים מכירים את האטרקציה מאירועים קודמים, הם מגיעים לאירוע עם ציפיות בהמון תחומים: ציפייה לאכול טוב, מוזיקה טובה ולתמונות מגנטים יפות. תמונות המגנטים הפכו לחלק בלתי נפרד מציפיות האורחים ולכן עלינו להשקיע מחשבה בבחירת צלם המגנטים שלנו.

העלייה המהירה בביקוש לאטרקציה הביאה לפתיחת מאות חברות המתמחות בייצור מגנטים לאירועים, בפועל חלק קטן יודע באמת לבצע את העבודה בצורה טובה ומקצועית.

כאשר אתם מזמינים צוות המתמחה בהפקת מגנטים לאירועים עליכם לבחון נקודות חשובות שיבחנו את מקצועיות החברה ואיכות המגנטים שלהם.

  • בדקו את החומרי הגלם המרכיבים את המגנטים של החברה:

נייר פוטו– על הנייר להיות איכותי (260 גרם לפחות). חברות רבות מנסות לחסוך עליות ע"י שימוש בנייר דק וזול. הדבר פוגע ישירות בתוחלת חיי המגנט, ובאיכות הדפסת התמונה.

דיו מקורי– בדקו שהדיו מקורי. דיו שאינו מקורי פוגע באיכות התמונה וגורם לדהייה.

מדפסת 6 צבעים– שאלו את החברה עם איזה מדפסת הם עובדים. וודאו שהמדפסת היא מדפסת 6 צבעים ולא 4. הרבה חברות מגנטים עובדות עם מדפסות 4 צבעים ובכך פוגעות באיכות התמונות.

למינציה– וודאו שהחברה מניילנת את התמונות באמצעות למינציה איכותית שתשמור על איכות התמונה לשנים ארוכות ותמנע דהייה. חברות רבות חוסכות ומדלגות על שלב זה בייצור.

  • בדקו את וותק החברה. חברות רבות קמות ונסגרות. לטווח הארוך רק החברות המקצועיות שורדות. במקצוע זה התוצאה הסופית של המגנט היא הפרסום הכי טוב, לטוב ולרע. חברה שמוציאה מגנטים טובים, תבורך בעבודה רבה. חברות שמנסות לחסוך בדרך כלל גם נסגרות מהר בגלל הפרסום השלילי שהן יוצרות לעצמן. הקפידו על בדיקת וותק החברה והניסיון שלה, בררו עם חברים קרובים אם שמעו על החברה.
  • בדקו את ציוד הצילום. תמונות באירועים מצולמות בתנאים קשים, יש להקפיד שהציוד מתאים לכך.
  • מספר אנשי הצוות שמגיעים לאירוע. להפקת מגנטים דרושים לפחות שני אנשי צוות. תהליך הייצור כרוך בעבודה טכנית רבה, אל תתפשרו אל פחות משני אנשי צוות.

נקודות אלה הן הבסיס למגנט איכותי ומקצועי שישמר לכל החיים. סננו את החברות המתיימרות להיות מקצועיות ובכך תבטיחו מזכרת מושלמת מהאירוע שלכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע