טיפים לבחירת הצלם המושלם

צרו איתנו קשר

תכנון וארגון חתונה הוא משימה לא פשוטה: צריך לחפש אולמות אירועים שיכולים להתאים לאירוע, די.ג'יי, חברת קייטרינג טובה, שמלת כלה וחליפת חתן וכמובן גם צלם! ישנם כיום לא מעט צלמים מקצועיים המציעים את שירותיהם לזוגות המעוניינים להתחתן ומספקים שירותי צילום סטילס וגם צילום וידאו. כיצד בוחרים צלם לאירוע ומה חשוב לבדוק מול הצלם עצמו לפני הזמנתו? הנה כמה טיפים לבחירת הצלם המושלם:

  1. ניסיון בתחום – לצד חיפוש אחר אולמות אירועים לחתונה, יש להשקיע גם לא מעט זמן בחיפוש הצלם לאירוע. אחת הנקודות החשובות שכדאי להתייחס אליה במהלך החיפוש הוא ניסיונו של הצלם בתחום. חשוב לפנות לצלמים המנוסים בצילום אירועים ובעיקר צילום חתונות. צילום חתונה מצריך מיומנות מיוחדת וכמובן גם ציוד איכותי. צלם מנוסה ומיומן יכול להתמודד בהצלחה רבה עם אתגריו של הצילום ולספק לכם את המענה המתאים.
  2. הכימיה עם הצלם – הכימיה שלכם עם הצלם היא פרמטר חשוב במיוחד. לפני שאתם בוחרים את הצלם, ארגנו פגישה מקדימה אתו, פגישה פנים מול פנים. אל תסתפקו בשיחה טלפונית או בצ'אט קצר. בפגישה שוחחו אתו מעט, הן על העבודות שלו, הן על הניסיון שלו ועל ההכשרה שלו. בקשו לשמוע ממנו הצעות לצילומים שונים ומקוריים והגדירו לו את הצרכים ואת הרצונות שלכם. נסו לבדוק האם הוא אכן מבין אתכם, מקשיב לכם ומסוגל לתרגם את כל הדרישות שהעלאתם בפנים לצילומים מקצועיים. האם הוא יכול להתאים את עצמו אליכם וגם פתוח לרעיונות חדשים.
  3. הסגנון – לכל צלם אירועים ישנו סגנון אחר. ישנם צלמים המחפשים דרכים מקוריות לצילום, ישנם כאלה הדוגלים בסגנון הצילום הקלאסי. ישנם צלמים שאוהבים להעז בעוד שאחרים מעדיפים דווקא את הבנאלי. כדאי לבחון את סגנונו של הצלם, בקשו ממנו לראות את תיק העבודות שלו, עבודות צילום חתונות שביצע בעבר. כך תוכלו להתרשם מסגנונו האישי ולבדוק האם או עד כמה הוא אכן מתאים לכם.
  4. המחיר – טווח מחירי השירות הוא טווח רחב מאד. עלות הצילום מושפעת מפרמטרים שונים, כמו ניסיונו ומידת מקצועיותו של הצלם, מורכבות הצילום, האם מדובר גם בצילומים מקדימים וצילומי חוץ ועוד. חשוב לבדוק מול הצלם מה כולל המחיר והאם או כיצד ניתן להוזיל אותו. כדאי להגדיר מראש את התקציב שאותו אתם מוכנים ויכולים להקדיש לטובת שירותי הצילום ולחפש בהתאם צלם שדורש מחיר דומה לכך.
  5. השוואה בין כמה צלמים שונים – כשמחפשים אולמות אירועים פונים בדרך כלל לשלושה או ארבעה אולמות שונים ומשווים ביניהם. כדאי להשוות גם בין כמה צלמים שונים לפני שבוחרים את ה"אחד". מומלץ לפנות למספר צלמים מקצועיים ולבדוק מולם נקודות חשובות, כמו הכשרה, ניסיון, מחיר וכדומה. השוואה כזו תעזור לכם לבחון את התחום קצת יותר לעומק ולקבל, בסופו של דבר, את ההחלטה הנכונה.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע