בחירת צלם אירועים מקצועי לחתונה

צרו איתנו קשר

לפני שאתם עומדים להינשא יש המון דברים שאתם אמורים לבדוק ולתכנן, אחד מהם הוא הצלם שלכם- הצלם שיתעד עבורכם את כל האירוע המרגש הזה וינציח לכם בתמונות וסרטון וידאו את היום המרגש בו נשבעתם אמונים אחד לשנייה.

התמונות הן המזכרת שתישאר לכם ולילדיכם מיום החתונה. לכן בחירת צלם אירועים היא אחת הבחירות החשובות שעליכם לדאוג לעשות בתבונה.

להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את הצלם המתאים ליום החתונה שלכם:

תיק עבודות                                                                                                     

בפגישה עם כל צלם שתפגשו, הוא יחשוף בפניכם את תיק העבודות שלו. מהתמונות בתיק העבודות תוכלו להתרשם מהמקצועיות ומסגנונות הצילום הרבים שלו. במידה ותראו משהו שתאהבו אתם רשאים כמובן לומר לו כדי שיידע מה הכיוון והסגנון שאתם אוהבים.

ניסיון בתחום החתונות                                                                                          

חשוב שתדעו כמה זמן הצלם עוסק בתחום צילומי חתונה ואילו אירועי חתונה צילם עד כה. האם הוא צילם חתונות בחוץ, באולם פשוט של חתונה עם תאורה פשוטה או באולם אירוע יוקרתי לחתונות, כל אילו יתנו לכם את האינדיקציה ללקוחות העבר ששכרו את שירותיו, למוניטין שלו ולניסיון שלו בתחום. חשוב במעמד הפגישה לבקש מהצלם בקשות מיוחדות, אם אתם רוצים צילומים של אורחים מסוימים, אופן הגישה לצילום של האורחים; לבקש מהם להצטלם או לצלם אותם באופן טבעי.

כימיה טובה                                                                                                        

כשאתם בוחרים צלם לחתונה שלכם תבדקו שהכימיה ביניכם היא אכן טובה. הוא יצלם אתכם ביום הכי משמעותי ומרגש ואתם תצטרכו לסמוך עליו ולהרגיש מספיק חופשיים בנוכחותו כדי שיוציא אתכם הכי טבעיים ויפים ויידע לתת לכם את ההערות הנכונות בצורה הרגישה ביותר.

לוח זמנים                                                                                                                                

כדאי שתחליטו יחד עם הצלם את התאריכים שבהם אתם מצפים לקבל את כל שירותיו, יום החתונה כמובן, את התמונות, ההגדלות או האלבום ואת דיסק החתונה. רצוי שתתעדו את זה במעין חוזה שבניכם, על מנת שהדברים יהיו מסודרים בין שני הצדדים. גם את אופן התשלום תסכמו, כדאי שהסכום האחרון יבוצע בתום כל עבודתו.

איכות צילום והדפסה                                                                                                       

איכות הצילום היא חשובה בהחלט, שכן היא זו שתכריע על התוצאה הסופית של התמונה. שאלו את צלם האירועים באיזו רזולוציה הוא מצלם ותבדקו את האיכות של התמונות שלו בעבודות קודמות. תבררו גם איך אתם מעוניינים לקבל את התמונות במעטפה או באלבום מעוצב.

תיעוד רגעים חשובים                                                                                                    

תפקידו של הצלם מלבד הצילום, זה להיות מוכשר לתעד רגעים מרגשים וניואנסים קטנים שעין רגילה לא תופסת. העדשה שלו יכולה להנציח רגע או הבעה מרגשת ביותר שתרצו למסגר לכל חייכם.

מחיר צילום אירועים                                                                                              

בררו מבעוד מעוד את המחירים בשוק עבור שירות של צלם חתונה ומה כולל כל מחיר. כדאי גם שתדעו מה התקציב שלכם כדי שבפגישה לא תופתעו ולא תחרגו מהתקציב שהעמדתם לעצמכם.

תוכן עניינים

צרו איתנו קשר

תיק עבודות

המלצות

חדש בבלוג שלנו

צילום בצל המלחמה

עד 50% הנחה!

מבצע